jenniferboman

Alla inlägg under juni 2011

Av jennifer boman - 23 juni 2011 14:35

Lämnad åt Ensamheten

Jag är

svagare

än löven

på träden

som lätt

blåses bort

med vinden

 

I dina

ögon

är jag

stark

 

Ändå ser

du

hur skör

jag är

 

Du tog

ifrån mig

min styrka

 

Och jag

DOG

samma dag

du lämnade

mig åt

ENSAMHETEN




Av jennifer boman - 22 juni 2011 15:02

idag vackna jag typ halv 3 , sov ett tag idag, och nu ska jag ducha och fixa mig, sen ska jag in till stan träffa simon och gustav , sen ksnke jag åkertill forsby eller gävlestrand , har inte riktigt bestämmt mig, men vi får se hur jag gör :) skriver mer i ikväll godmiddag:D<3  

Av jennifer boman - 22 juni 2011 02:36

jadu nu sitter man här och tråka, kanske ska sätta på en film senare. Någon som har nå bra film tips hehe aja ni får en bild. Så hörs vi kanske imon eller nå mer idag :D  

Av jennifer boman - 22 juni 2011 01:16

i måndags var jag och syster till leksand, vi hade ganska roligt. Vi gjorde massa roliga saker, bada och sola. Sen åkte vi parisehjulet också de va fan hur högt som helst de va as läskgt. Vi klappa massa djur också som sofie jaga, så dom vart rädd och sprang fan för sitt liv haha. Sen hoppa vi hoppborg de va kul haha sen gick vi er till bryggan och sola, osv. Sen va de dags för hemfärd de va mindre kul på en buss i 2 timmar. när vi kom in till sandviken skulle vi in till gävle så då var de buss en halvtimme till. Sen träffa vi dennis, johannes, och saknade adina. bilder från lexan kommer upp snart. :)





         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards