jenniferboman

Alla inlägg under mars 2012

Av jennifer boman - 27 mars 2012 10:31

visst har inte skrivit på ett tag nu , och ja har sakt att jag ska bli bättre på det men jag försöker, men alltid kommer nått ivägen och jag har inte orkat men just nu har jag lust att uttrycka mig om allt i detta inlägg och det tänker jag göra.  Ja vart fan ska man börja då om vi säger så här, folk lägger sig i det dom inte borde göra dom snackar skit men vågar inte stå för det, dom har gjort det till nån slags hobby som dom håller på med, ja det lär ju fan inte va kul men vissa tycker om att förstöra, men det tar fan stopp nu från och med nu kommer inte jag va så jävla snäll mot folk som snackar skit jag har skitit i dom förr , för jag har inte orkat lagt någon energi på det men nu går det fan för långt, folk som har självmordstankar folk som mår dåligt folk som till och med har försökt tagit livet sig, fafan när ska ni märka att ni förstör att det inte är roligt längre , jag undrar faktiskt vadfan är erat problem , inte fan är ni frisk iallafall. Nått jävla problem har ni , men vänta ni bara en vacker dag kommer nån göra samma sak mot er , och då jävlar ska jag bara sitta och skratta . fyfan för er det är vad jag har att säga idag !


puss på er andra och ha en bra dag!!!

Av jennifer boman - 15 mars 2012 09:00

vackan börja bra, gjorde typ ingenting,tisdag a den va väl sådär en massa jävla bråk iallafall, så åkte hem och sen kom sebbe också , på onsdag så va jag och sebbe och sökte pratik, vi frågade på massa ställen men fick på siba så vi har fått pröv vecka där torsdag och fredag, det blir kul 10-16 ganska långt men måste ju anstränga sig någon gång, och idag ska jag till bup, och sen ska jag möta sebbe och vi ska åka till gavle gårdarna i valbo och fixa en lokal blir väl ganska kul då.. och på fredag ska jag vara med sebbe och aa får se vad som händer ocg på söndag fyller min kära pappa år love you :D!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards