jenniferboman

Alla inlägg under april 2012

Av jennifer boman - 19 april 2012 08:36

ja vart börjar man , ja just nu sitter jag i skolan och jobbar , och sen ska jag väl möta elias om han nu svarar på sms får väl se, ja sen måste jag hem och städa mitt rum , och fy fan va jobbigt det kommer bli menmen får väl köra allt vad man kan, för dom ska ju byta fönster snart och det är ju bra om man kan gå in i mitt rum iaf. så nu har jag lovat mamma hella veckan så nu är det väl dags att göra det tänkte ta en skogspromenad sen också , och sen blire bara att ta det lungt ha det bra alla pusss!!!


fick bli den där :D hade ingen annan på skoldatan :D

 

Av jennifer boman - 13 april 2012 09:48

igår va jag hos mina älskade kusiner , har ju fått en ny medlem i släkte lilla lilly :d hållde i na igår och hon är så grymt sööt så ni anar inte men de va ju inte bara en ny vi har fått sen kom ju lilla hampus som vi ska hälsa på idag , de ska bli kul och sen ska jag och sofie få köpa kläder i uppsala med :d jaja hadde väl inte så mycket att skriva men n ska få se några bilder från igår på lilly och min andra kusiner fanny och linus :D



jag och lilly på bild 1, bild 2 fanny <3 bild 3 linus och fanny<3, bild 4 lilly<3, bild 5 pappa och lilly<3, bild 6 sofie och lilly, bild 7 sodie och lilly <3 älskar dig suster älskar dig lilly, fanny,linus,felicia,pappa och mamma :D<3

             

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards