jenniferboman

Alla inlägg under februari 2012

Av jennifer boman - 26 februari 2012 17:27

hejsan , ja har ju inte skrivit på länge nu har haft det lite jobbigt , men men veckan har varit tråkig som fan , bara skola skola skola.. men i fredags så va det iaf lite bättre då blev det sportlov , men inte fan har jag nått att göra iallafall, men men va med elias och sébbe igår de va iaf kulkul :D men aa nu ka jag iaf städa.


men en sak det är så grymt jobbigt att vara ensam ingen att mysa med ingen som alltid är där nee de är ju tråkigt , men man får ju alltid dissen så vafan får klara mig själv har nästan alltid gjort det så jag får göra et nu med ...!


och nu har man bästa hundarna här gosigt :D<3


 

hejsan söötnosar:D


Av jennifer boman - 22 februari 2012 12:53

idag ska jag hem först, sen ska jag hämta lava och åka till sätra och träffa mathilda och hennes hunvalp ska bli kul :D sen ska jag hem och hjälpa mamma med saker hemma hörs hej !

:D

Av jennifer boman - 20 februari 2012 09:13

söndag : ja igår va jag med sebbe , vi åkte till valbo och sola först, sen drog vi till sandviken och träffa jonte , sen drog vi till sebbe och kolla på bb , fan världelöst folk i år aja nu sitter jag i skolan och har skit tråkigt, aja tar mig igenom skolan idag och sen ska jag till gavlegårdarna sen gymmet men ha det bra allihopa pusss !


 

Av jennifer boman - 18 februari 2012 15:00

när jag vakna gick jag ner och kolla tv lite , sen satt jag mig vid datorn och kika runt lite, lyssnade på musik och så, nu ska jag fixa mig och såå och försöka leta rätt på laddaren hittar den fan inte , fan vad irriterad jag blir, menmen ska fixa mig nu iallfal sen ska jag till valbo, sen får vi se vad man hittar på , menmen ni får ha en jävla bra dag allihopa. pusss!<3


 


och bjuder på en gammal gammal bild med min söötnos <3!

Av jennifer boman - 17 februari 2012 21:37

åkte till skolan imorse började halv nio, hade kökortstiori och man skulle ha 52 poäng och jag hade 50 poäng känndes lite surt, menmen nytt försök nästa fredag , när jag kom så började jag med att sätta upp en hylla i mitt rum och en tavla, sen måla jag dörren till mamma och pappas arbesrum svart, sen la jag mig och vila eller skulle vila men jag somna så jag sov bort hela dagen istället när jag vakan  skulle jag städa mitt rum, men fastna framför datan sen gick jag ner och åt, och nu sitter jag här igen och har fortfarande inte fått nått gjort.


och idag får de bli en bild på min favo syster och min favo hund:D


 

sååå jävla sööta jag ÄLSKAR ER!<3

Av jennifer boman - 8 februari 2012 09:23

 



idag slutar jag 2, sen vet jag inte vad jag ska göra. vet iallafal att jag saknar min bebis, men aja har inte så mycket att skriva pussouss  

Av jennifer boman - 6 februari 2012 23:20


 

oseriös omixadfreestyle starwars beat! MED SEBBE HOLM !!:D

Av jennifer boman - 6 februari 2012 22:55

hejsan , idag va jag i skolan , sen efter typ en timme åkte jag hem  mådde inge bra tror jag börjar bli sjuk , men men det blir bättre , sen åkte jag till stan och inatt ska jag sova hos en kompis, så det blir närmare skolan , har möte klockan 8, men aja är på värsta hyper humöret haft skit tråkit , men aja hörs imon godnatt :D!  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards